10 -12 cm snö

Så mycket snö ! ! I går när den kära gubben kom hem efter att ha varit på kvällsturen med Canelo såg Canelo ut som en liten vit gullig isbjörnsunge Smile . I morse var jag uppe kl. 6 för att göra snöjobb men jag kunde inte få igång snöslungan Disappointed Så jag skottade en stig till postlådan men sen fick det räcka för min del. När Leif vaknade lite senare så fick han igång slungan med ett ryck. Han slungade och skottade så vi kom ut med bilen. Hoppas nu bara att snön stannar.
2 thoughts on “10 -12 cm snö

  1. Alice

    Jag håller med om att snöyran i sig själv är det inget fel på men inte ger man sig gärna ut med bilen. Det var såååå vacker i ett par tre dagar men i går regnade det tyvärr. Hoppas ni på era breddgrader få ha snön kvar. Ha det så bra ch glad lillajul.  

    Reply
  2. Lisa

    Vi fick idag dendär snöyran som ni haft. Jag tycker det är så roligt med snöyra! Har alltid tyckt om det när vinden viner och snö kommer så man knappast ser framför sej. Det är ju inte så roligt att köra bil förstås…

    Reply

Leave a Reply

